Certyfikowana agencja interaktywna

Certyfikowana agencja interaktywna

15 kwietnia 2017 0 przez Redakcja

Często widząc ofertę agencji interaktywnych nasza uwagę przykuwa informacja o tym, iż dana firma posiada licencję samego Google. Brzmi nieźle prawda? Ale co to oznacza i skąd dostać taki dokument?

Jak zostać certyfikowaną agencją?

Dzięki programowi Google Partners każda agencja może postarać się o uzyskanie specjalnego certyfikatu, dzięki któremu niejako potwierdza swoje doświadczenie na rynku. Aby to zrobić trzeba spełnić szereg warunków. Należą do nich między innymi: osiągniecie prawie 30 tysięcy złotych obrotu w usłudze Google Adwords w ciągu minionych 90 dni. Świadczy to o głębokim zaangażowaniu w ten system reklamowy. taka kwota wydaje się duża jednak przy znacznej ilości klientów jest to szybkie i proste do osiągnięcia.

Warunki otrzymania certyfikatu Google Partners

Ponadto agencja reklamowa musi się pochwalić wysoką jakością prowadzonych kampanii reklamowych, a także przynajmniej jedna osoba w firmie ma posiadać certyfikat Google Adwords. Jak widać jest to, w miarę, proste do wykonania, a z pewnością przydatne dla prestiżu firmy więc warto poświęcić czas i energię na zdobycie certyfikatu.