pałac

Organizatorzy wszelkich konferencji stają przed trudnym zadaniem związanym z wyborem odpowiedniej lokalizacji. Ze względu na ilość zaproszonych gości, charakter spotkania, budżet czy inne indywidualne czynniki, pod uwagę brane są różne kryteria. Dobrze przeprowadzona konferencja jest wizytówką naszej firmy, dlatego nie możemy pozwolić na niedociągnięcia. Większość wymogów przedsiębiorców spełnia Pałac Rozalin. Dlaczego warto wybrać właśnie ten pałac? Przeczytaj i dowiedz się więcej.

Lokalizacja

Dogodna lokalizacja stanowi podłoże logistyczne udanej konferencji. Najlepiej wybrać miejsce, które charakteryzuje się łatwym dojazdem. Warto uwzględnić także odpowiednią ilość miejsc parkingowych oraz ciekawe otoczenie. Niewątpliwie te aspekty zostaną zauważone i docenione przez uczestników.

Pałac Rozalin to idealne miejsce na konferencję pod Warszawą, obiekt znajduje się około 30 km od centrum. Usytuowany jest w otoczeniu 24 hektarowego, malowniczego ogrodu, który zapewnia pobudzającą do myślenia przestrzeń. Zabytkowy park w całości porośnięty jest starodrzewiem. Dodatkowo w najbliższym otoczeniu znajdziemy aż pięć stawów. Teren całego kompleksu gwarantuje stuprocentową dyskretność i prywatność w otoczeniu natury. Ponadto posesja w całości jest ogrodzona i oświetlona. Do dyspozycji gości udostępniony został prywatny parking (ok.300 miejsc).

Jak dojechać?

  • Z Warszawy kierujemy się na Trasę Katowicką nr 8
  • W miejscowości Siestrzeń na światłach należy skręcić w lewo, jednakowo z drogowskazem Rozalin
  • Jedziemy drogą prosto 2 km do ul. Pałacowej

    pałac

Metraż pomieszczeń

Kolejnym fundamentalnym aspektem jest wybór odpowiedniego metrażu pomieszczenia. Przed tym warto uwzględnić ilość zaproszonych uczestników. Oprócz tego decydującym czynnikiem jest układ stołów i krzeseł rozmieszczonych na sali. Jednak nie należy kierować się maksymalnym wykorzystaniem jej powierzchni. Warto mieć na uwadze, iż zbyt duże pomieszczenie może spowodować rozproszenie gości. Natomiast zbyt małe będzie niekomfortowe dla uczestników. Większość hoteli bądź ośrodków dysponuje kilkoma rodzajami pomieszczeń konferencyjnych- w zależności od wymagań organizatora.

W Pałacu Rozalin organizator eventu do dyspozycji ma dziewięć sal znajdujących się na trzech poziomach obiektu, w których istnieje możliwość przeprowadzenia konferencji do około 50 osób. Dodatkowo do dyspozycji klienta, pałac oferuje elegancki namiot bankietowy (przystosowany także dla osób niepełnosprawnych). Jego powierzchnia obejmuje 700 m2, dzięki czemu jest w stanie pomieścić nawet do 500 osób. Dla chcących zasiąść w nieco bardziej kameralnym gronie, pałac proponuje skorzystanie z wpisanego w kompleks domku góralskiego, gdzie można usiąść wspólnie przy kominku. Miejsce to wyróżnia niesamowity, magiczny klimat.

W zależności od indywidualnych preferencji organizatorów, w sali konferencyjnej można zastosować poszczególne rozmieszczenie miejsc siedzących:

  • Teatralne – 50 miejsc siedzących
  • Szkolne – 25
  • Podkowa – 20
  • Bankietowe – 35
  • Board Room – 35
  • Koktajlowe – 80

    sala

Wyposażenie

Następnym ważnym elementem, na który wskazane jest zwrócić uwagę to dobrej jakości zaplecze techniczne. Kluczowy jest dostęp do sprzętów multimedialnych, które umożliwią pokaz prelegenta. Trudno jest wyobrazić sobie konferencję bez projektora oraz odpowiedniego nagłośnienia. Dodatkowo warto uwzględnić zaopatrzenie w klimatyzację, szczególnie, jeśli w spotkaniu weźmie udział większa liczba gości.

Zespół Pałacowo-Parkowy w Rozalinie doskonale przygotował się na tę okoliczność. W wyposażeniu sali znajdziemy wszystkie niezbędne sprzęty do przeprowadzenia profesjonalnej konferencji. Należą do nich: ekran projekcyjny, rzutnik, flipchart. Ponadto pomieszczenie wyposażone jest w klimatyzację oraz ogrzewanie.

Dodatkowe udogodnienia

Uzupełnieniem całości wydarzenia poza samą konferencją, są dodatkowe udogodnienia przygotowane dla gości. W przypadku, gdy organizujemy spotkanie o charakterze międzymiastowym bądź międzynarodowym, warto pomyśleć o zapewnieniu noclegu dla swoich gości. Długie eventy, które zajmują niemal cały dzień powinny być poprzedzone ciepłymi posiłkami, które z pewnością wpłyną na miłą atmosferę i docenienie organizatora. Miejsca atrakcyjne turystycznie niewątpliwie zdobędą uznanie wśród gości. Dodatkowo warto zadbać o podstawowe czynniki, jakimi są: dobry zasięg, dostęp do internetu i Wi-Fi.

Pałac Rozalin spełnia wszystkie powyższe kryteria. Przede wszystkim dysponuje salą noclegową (38 miejsc), która udostępniana jest na życzenie klienta. Wnętrze hotelu zostało urządzone w klimacie butikowym, który jest uwieńczeniem charakteru zabytkowego terenu. Wysoki standard hotelu zapewnia gościom intymność, prywatność oraz stuprocentowy odpoczynek. Dopełnieniem całego kompleksu jest doświadczony catering oraz restauracja, w której goście mogą spróbować tradycyjnych potraw w nowatorskiej odsłonie. Oprócz tego obiekt oferuje: śniadania, lunche, obiady, przerwy kawowe, koktajle, live cooking, degustacje, ognisko, grill oraz noclegi ze śniadaniem. W przerwach pomiędzy spotkaniami oferowane są przekąski, aromatyczna kawa, herbata oraz indywidualnie dobrane menu. Na terenie obiektu dostępne jest darmowe Wi-Fi. Teren kompleksu zapewnia prywatność i relaks, z dala od zgiełku miasta. To miejsce, w którym każdy gość odetchnie pełną piersią od ciążących obowiązków.

Podsumowanie

Pałac Rozalin jest idealnym miejscem do organizacji wszelkiego rodzaju konferencji. Personel obiektu dba o ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb organizatora. Podczas wydarzenia pracownicy oferują swoją pomoc i kontrolę nad przebiegiem całego wydarzenia, zaspokajając przy tym potrzeby każdego z uczestników. Wybierając miejsce na tak ważne wydarzenie, warto skierować swój wybór na Zespół Pałacowo-Parkowy w Rozalinie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *