adidas mural

W Warszawie na ul. Chmielnej i Jaworzyńskiej można zobaczyć murale promujące model Ozweego marki Adidas. Malowanie jednego z nich stało się okazją do stworzenia wyjątkowej animacji.

Murale reklamowe oprócz tego, że pojawiają się w przestrzeni miejskiej, wykorzystywane są przez marki do promocji w mediach cyfrowych. Zazwyczaj służy temu samo zdjęcie muralu. Adidas postawił jednak na stworzenie dodatkowej animacji w trakcie jego malowania. Nie jest to zwykły making of, czyli film pokazujący pracę artystów, lecz osobna kreacja, przeznaczona do prezentacji w kanałach cyfrowych marki. Poszczególne klatki animowanego muralu uzyskuje się przez przemalowywanie fragmentów malowidła lub całego dzieła.

Firma Adidas w sierpniu wprowadził do sprzedaży buty do biegania Ozweego, wzorowane na modelu popularnym w latach 90. Jest to nawiązanie do nostalgii za minioną epoką. Stworzenie animacji jako elementu promocyjnego towarzyszącego muralowi podkreśla wyjątkowość premiery tego modelu obuwia

Artyści z Good Looking Studio na początku sierpnia pracowali nad muralem przy ul. Jaworzyńskiej, na wysokości stacji Metro Politechnika, w Warszawie. Jednocześnie tworzyli poszczególne klatki do projektowanej animacji. Łącznie stworzenie materiału wymagało przemalowania ściany 8-krotnie. Drugi mural Ozweego można zobaczyć w Warszawie przy ul. Chmielnej, w sąsiedztwie Dworca Centralnego.

Jesteśmy zadowoleni, że taka marka jak Adidas decyduje się na zrobienie dodatkowej animacji w formie GIF. To coś świeżego, niecodziennego, co pozwala rozszerzyć zasięg i przedłużyć żywotność muralu w internecie. Ludzie chętnie oglądają takie treści, zwłaszcza że nie zostało to jeszcze szeroko wykorzystane w content marketingu – mówi Piotr Ruszkowski, Creative Director w Good Looking Studio.

Najsłynniejszym przykładem animowanego muralu jest współpraca marki Ballantine’s z Insą, artystą tworzącym GIF-iti (graffiti ujęte w animację w postaci pliku GIF). Ogromny mural malowany na ziemi w Rio de Janeiro był fotografowany przez satelitę.

LINK DO FILMU: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=yXtSnq-Nvro

Ozweego to model wprowadzony przez firmę Adidas w 1996 r. Jego kolejne wersje powstałe do 2000 r. cieszyły się wielką popularnością. W 2013 r. limitowaną wersję tego modelu obuwia przygotował Raf Simons, belgijski projektant mody pracujący dla Christiana Diora i Calvina Kleina. W sierpniu 2019 r. Adidas wprowadził do kolekcji modele wzorowane na Ozweego 3 z 1998 r., nawiązując do nostalgii za latami 90.

Good Looking Studio to firma specjalizująca się w projektowaniu i wykonywaniu ręcznie malowanych reklam outdoorowych, murali artystycznych i grafik ściennych. Potrafią namalować wszystko i w każdym rozmiarze, na różnych podłożach, na dużych wysokościach, niezależnie od warunków atmosferycznych. Dysponują wiedzą, zapleczem i umiejętności, by realizować nawet najbardziej złożone projekty. Działają na rynku od 2008 roku. Zrealizowali kilkaset dużych projektów na terenie całego kraju.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *