Certyfikowana agencja interaktywna
15 kwietnia 2017Często widząc ofertę agencji interaktywnych nasza uwagę przykuwa informacja o tym, iż dana firma posiada licencję samego Google. Brzmi nieźle prawda? Ale co to oznacza i skąd dostać taki dokument?
Jak zostać certyfikowaną agencją?
Dzięki programowi Google Partners każda agencja może postarać się o uzyskanie specjalnego certyfikatu, dzięki któremu niejako potwierdza swoje doświadczenie na rynku. Aby to zrobić trzeba spełnić szereg warunków. Należą do nich między innymi: osiągniecie prawie 30 tysięcy złotych obrotu w usłudze Google Adwords w ciągu minionych 90 dni. Świadczy to o głębokim zaangażowaniu w ten system reklamowy. taka kwota wydaje się duża jednak przy znacznej ilości klientów jest to szybkie i proste do osiągnięcia.
Warunki otrzymania certyfikatu Google Partners
Ponadto agencja reklamowa musi się pochwalić wysoką jakością prowadzonych kampanii reklamowych, a także przynajmniej jedna osoba w firmie ma posiadać certyfikat Google Adwords. Jak widać jest to, w miarę, proste do wykonania, a z pewnością przydatne dla prestiżu firmy więc warto poświęcić czas i energię na zdobycie certyfikatu.
Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.