
Co to jest reklama natywna?
30 maja 2017Ten rodzaj reklamy stał się szczególnie popularny w ostatnich latach, kiedy zauważamy wzrost zainteresowania reklamodawców alternatywnymi formami promocji. Odbiorcy z roku na rok stają się coraz bardziej odporni na reklamę i zniechęcają się do niej. Stąd innowacje w tej dziedzinie.
Reklama natywna: artykuł sponsorowany i social media
Reklamą natywną nazywamy taką formę reklamy, którą ciężko odróżnić od pozostałej części danego przekazu medialnego. Jedną ze starszych form reklamy natywnej jest z pewnością artykuł sponsorowany. O reklamie natywnej możemy też mówić w kontekście sponsorowanych postów w mediach społecznościowych.
Jest to, mówiąc krótko, reklama, która jest maksymalnie upodobniona do zwykłej treści (tekstu w gazecie, zdjęcia na instagramie, filmie na youtube). Często użytkownik nie wie nawet, że ogląda reklamę!

Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.