
Content marketing przy użyciu zdjęć i grafiki
4 czerwca 2017W zagadnieniach dotyczących content marketingu często zapominamy o niezwykle ważnej roli, jaką odgrywają zdjęcia i wszelkiego rodzaju grafiki. Należy pamiętać, że sam tekst to tylko połowa sukcesu.
Video i zdjęcia w content marketingu
Niejednokrotnie spotykamy się z sytuacją, gdy praca specjalistów od tworzenia contentu utożsamiana jest wprost z pracą copywitera. Jest to błędne podejście, które świadczy tylko o nieznajomości zagadnienia. Content marketing to nie tylko wartościowa treść ale również odpowiednia, przyjazna dla oka, jej charakteryzacja i oprawa. W tym zaś niezbędne staje się odpowiednie posługiwanie się grafiką. Warto więc korzystać z zdjęć, które są za darmo udostępniane w sieci lub wyszukiwać wolnych do pobrania fotografii w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli trafimy na dobry portal ze zdjęciami, korzystajmy z tego śmiało.
Dobrej jakości content – klucz do sukcesu
Na pewno przyda się przy budowaniu wartościowego contentu. Pamiętajmy, że informacje przekazywane w formie graficznej są lepiej przyswajalne dla czytelnika. Dla przeciętnego użytkownika wykres lub infografika jest znacznie atrakcyjniejsza formą informacji od kilku stron tekstu.

Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.