
Digital Signage w Warszawie 18 Kwietnia
29 stycznia 2019Jak skutecznie poruszać się w świecie digitalu i komunikacji cyfrowej? Odpowiedzi na to pytanie można szukać podczas konferencji Digital Signage poświęconej nowym technologiom, komunikacji wizualnej, maksymalizacji zakładanych celów biznesowych, marketingowi internetowemu i nie tylko. Wydarzenie odbędzie się 18 kwietnia tego roku w hotelu Courtyard w Warszawie przy ulicy Żwirki i Wigury 1.
Do kogo skierowana jest konferencja Digital Signage? Przede wszystkim organizowana jest z myślą o osobach zajmujących się zawodowo marketingiem internetowym, dyrektorach, managerach, osobach odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firm w Internecie lecz nie tylko. Dużą wagę organizatorzy przykładają do przekazania wartościowych wiadomości branżowych firmom, które stawiają sobie za cel rozwój komunikacji digitalowej z klientem. Na nikogo jednak nie będą czekały zamknięte drzwi! Co więcej, wstęp na imprezę jest darmowy dzięki czemu każdy, kto chce poszerzyć swoją wiedzę na temat komunikacji digitalowej może przyjść 18 kwietnia do hotelu Courtyard w Warszawie.
Redakcja Wieści z Warszawy objęła patronatem medialnym to wydarzenie. Szczegółowe informacje dotyczące konferencji Digital Signage znajdziecie na stronie: https://gigacon.org/event/digital_signage/

Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.