
Duże miasta nie chcą reklam outdoorowych
25 czerwca 2017Jedną z wciąż najpopularniejszych form reklamy są tzw. outdoory, czyli po prostu reklamy zewnętrzne. Umieszczane są zwykle na bannerach, telebimach czy przystankach autobusowych.
Co to jest reklama outdoorowa?
Dużą zaletą reklamy outdoorowej jest jej szeroki zasięg. Jeśli bowiem wielkoformatowy banner znajduje się przy ruchliwej drodze lub przed wejściem do galerii handlowej istnieje duże prawdopodobieństwo, że zobaczy go tysiące osób.
Inną kwestią jest to, ile z nich faktycznie zapamięta treść reklamy. Minusem reklamy outdoorowej jest fakt, że coraz więcej osób skarży się na „zaśmiecanie” miasta przez tego typu promocję. Mieszkańców i turystów, którzy chcieliby cieszyć się widokiem starych kamieniczek, pomników przyrody i nowoczesnych budynków denerwują wszechobecne nośniki reklamowe.
Duże miasta nie chcą reklam
Wiele miast podjęło już nawet kroki prawne, aby uniemożliwić reklamodawcom samowolę. Niemniej, jeszcze prawdopodobnie przez długi czas reklama zewnętrzna będzie wiodła prym. Do czasu aż wyprzedzi ją reklama internetowa.

Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.