Lavazza zaprasza na Warszawski Festiwal Kawy

Lavazza zaprasza na Warszawski Festiwal Kawy

20 lutego 2025 0 przez Agata Grzelczyk

Lavazza zaprasza na Warszawski Festiwal Kawy
i sponsoruje Mistrzostwa Polski Baristów SCA 2025

Warszawa, 20 lutego 2025 r. – Już wkrótce Warszawa ponownie stanie się kawowym centrum Europy. W dniach 22-23 lutego 2025 roku na PGE Narodowym odbędzie się kolejna edycja Warsaw Coffee Festival, największego wydarzenia kawowego w tej części kontynentu, na którym nie może zabraknąć Lavazza, jako kluczowej globalnej marki kawowej. To niezwykła okazja dla profesjonalistów, pasjonatów oraz wszystkich miłośników kawy, by poznać najnowsze trendy, spróbować wyjątkowych kaw i poszerzyć swoją wiedzę o tym aromatycznym napoju.

Lavazza, jako jeden z wystawców, przygotowała dla uczestników liczne atrakcje. Marka będzie obecna w dwóch specjalnych strefach: Strefie Edukacyjnej SCA oraz Strefie Konsumenckiej. W pierwszej z nich odbędą się Mistrzostwa Polski Baristów 2025, których Lavazza jest głównym sponsorem. Obserwatorzy zmagań kawowych ekspertów będą mogli liczyć na degustację doskonałych naparów z linii Lavazza Tales Of Italy, serwowanych przez doświadczonych baristów marki.

W Strefie Konsumenckiej Lavazza zaprezentuje swoje kluczowe produkty z linii Barista oraz inne warianty dostępne
w kanale retail. Każdy odwiedzający będzie miał okazję skosztować wyjątkowych mieszanek oraz skorzystać z atrakcyjnej oferty promocyjnej. Pierwsze 200 osób, które zdecydują się na zakup dowolnej kawy z linii Espresso w oficjalnym sklepie Lavazza na Allegro, otrzymają darmowy 100-gramowy sampler kawy Lavazza Barista Perfetto lub Lavazza Barista Gran Crema.

„Obecność na Warsaw Coffee Festival 2025 to dla Lavazza niezwykła okazja, by ponownie spotkać się z polskimi miłośnikami kawy oraz profesjonalistami z branży” – mówi Karen Laesch, dyrektor marketingu regionu DACH&Polska
w Grupie Lavazza. „Nasza marka nieustannie dąży do doskonalenia kawowych doznań, zarówno w domach konsumentów, jak i w segmencie gastronomicznym. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dzielić się naszą pasją i ekspertyzą
z uczestnikami tego wyjątkowego wydarzenia oraz inspirować ich do odkrywania bogactwa kawowych smaków.”
– dodaje Karen Laesch.

Warsaw Coffee Festival 2025 to nie tylko degustacje, ale także warsztaty, panele dyskusyjne i spotkania z ekspertami.
W Strefie Edukacyjnej SCA będzie można wziąć udział w prelekcjach oraz praktycznych zajęciach prowadzonych przez specjalistów z branży kawowej, a w Strefie Cuppingowej odkryć bogactwo aromatów i smaków z całego świata.

Swoją prelekcję na Festiwalu będzie miał również Arkadiusz Domurad – Away From Home Sales Manager w Lavazza, przez ostatnie 6 lat szef Centrum Treningowego Lavazza w Warszawie, specjalista z 15-letnim doświadczeniem, mający na swoim koncie ponad 5000 wyszkolonych kursantów, a wśród nich wielu późniejszych zwycięzców imprez branżowych. Arkadiusz to również Vice Mistrz Polski Baristów, a także II Vice Mistrz Polski Latte Art. Od lat angażuje się w świat kawy wysokiej jakości w ramach współpracy z międzynarodowym stowarzyszeniem – Specialty Coffee Association. W trakcie sobotniego wystąpienia pochyli się nad tematem „Rewolucja w świecie kawy, fermentowana robusta z drożdżami”.

Nie przegap tej niezwykłej okazji, by zanurzyć się w fascynującym świecie kawy. Do zobaczenia w strefie Lavazza na PGE Narodowym 22-23 lutego 2025.

Informacje o Grupie Lavazza

Lavazza, założona w Turynie w 1895 roku, jest własnością rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Obecnie Grupa jest jednym z wiodących graczy na globalnej scenie kawowej, z obrotami przekraczającymi 3 miliardy euro i portfolio najlepszych marek, które są liderami na swoich rynkach, takich jak Lavazza, Carte Noire, Merrild i Kicking Horse.

Jest aktywna we wszystkich sektorach biznesowych i prowadzi działalność na 140 rynkach, z 8 zakładami produkcyjnymi w 5 krajach i około 5500 współpracownikami na całym świecie. Globalna obecność Grupy jest wynikiem niemal 130 lat rozwoju, a ponad 30 miliardów filiżanek kawy Lavazza produkowanych każdego roku jest świadectwem niezwykłej historii sukcesu, której celem jest dalsze oferowanie najlepszej możliwej kawy,
we wszystkich formach, poprzez skupienie się na każdym aspekcie łańcucha dostaw, od wyboru surowca do produktu w filiżance.

Grupa Lavazza zrewolucjonizowała kulturę kawy poprzez ciągłe inwestowanie w badania i rozwój: od intuicji, która wyznaczyła najwcześniejszy sukces firmy – mieszankę kawy – po rozwój innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych; od pierwszego espresso wypitego w kosmosie po dziesiątki patentów przemysłowych. Zdolność do wyprzedzania czasów, która znajduje również odzwierciedlenie w dbałości o kwestie gospodarcze, społeczne
i środowiskowe, które zawsze były punktem odniesienia dla strategii korporacyjnych.

„Budzenie lepszego świata każdego ranka” to cel korporacyjny Grupy Lavazza, mający na celu tworzenie zrównoważonej wartości dla akcjonariuszy, współpracowników, konsumentów i społeczności, w których działa, łącząc konkurencyjność z odpowiedzialnością społeczną i środowiskową.

Kontakt dla mediów:

Agata Grzelczyk

Solski Comunications Sp. z o.o.

e-mail: agrzelczyk@solskipr.pl

tel. 696 834 806

Informacja prasowa