Nie ważne, co mówią, ważne by padła nazwa firmy – marketing wirusowy!
20 czerwca 2017Działania reklamowe, jeśli mają być skuteczne, potrzebują odpowiednich nakładów finansowych. Dzięki dużemu budżetowi można dotrzeć ze swoją kampanią do wielu ludzi i zapoznać ich z ofertą promowanej usługi. Są jednak inne sposoby na rozprzestrzenianie informacji o produkcie. Jednym z nich jest marketing wirusowy.
Co to jest marketing wirusowy?
Marketing wirusowy, czyli tzw. viral to działania promocyjne mające na celu zachęcenie odbiorców do przekazywania sobie dalej reklamówki. Można więc poniekąd łączyć je z marketingiem szeptanym, o którym pisaliśmy w przeszłości.
Tworzenie viralu w sieci
Osoby zajmujące się tworzeniem viralu wiedzą, że należy zadbać aby materiał promocyjny zawierał ciekawą, wartościową dla internauty treść np. śmieszny filmik, który będzie można przesłać swojemu znajomemu. We współczesnej branży reklamowej bardzo chętnie wykorzystuje się tzw. memy, czyli śmieszne obrazki, w których tylko ukradkiem, w małym stopniu pojawia się logo firmy. Jeśli mem „chwyci” i pójdzie wirusowo w świat, nasze logo razem z nim zobaczą tysiące ludzi.
Tego też Wam życzymy ????
Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.