„Polska marka – masz pewność” – Ruszyła kampania społeczna

„Polska marka – masz pewność” – Ruszyła kampania społeczna

16 sierpnia 2019 0 przez Redakcja

Istnieje wiele firm w Polsce, które całą swoją strategię marketingową budują w
oparciu o wyróżnienie miejsca pochodzenia produktu. Nie bez powodu – według
badań, coraz więcej Polaków podczas decyzji zakupowych kieruje się właśnie tym
kryterium w wyborze produktu bądź usługi.

Właśnie wystartowała Kampania Społeczna “Polska Marka – Masz
Pewność”. To inicjatywa, która została zaproponowana przez Fundację Polska
Marka w celu odkrycia polskich marek i wyróżnienia ich na rynku zarówno polskim,
jak i zagranicznym. Udział w Kampanii “Polska Marka – Masz Pewność” to
zwiększenie zasięgu i rozpoznawalności swojej firmy, a także wzrost generowanych
zysków ze sprzedaży. Jest to możliwe dzięki formie i przestrzeni mediów
społecznościowych, na której się odbywa. Każdy przedsiębiorca, który posiada firmę
zarejestrowaną w Polsce, bez względu na branżę i formę prowadzonej działalności
może nie tylko dołączyć do Kampanii, ale też wziąć udział w Konkursie
organizowanym w ramach tej akcji. Wystarczy tylko zrobić zdjęcie z szablonem
konkursowym, wypełnić go najważniejszą wartością w kontekście prowadzonej
działalności (jako właściciel firmy, o czym możesz zapewnić swoich klientów?) i
udostępnić w swoich mediach społecznościowych z hashtagami #PolskaMarka,
#MaszPewnosc. Do wygrania pula nagród o łącznej wartości 17 500 tysiąca złotych!

Dodatkowo biorąc udział w Konkursie zyskujesz bezpłatną promocję swojej firmy i
szereg innych korzyści. Cała inicjatywa współgra z panującym obecnie trendem
patriotyzmu gospodarczego, czyli świadomego wybierania polskich produktów
przez konsumentów.

Liczne badania potwierdzają, że coraz więcej Polaków podczas
zakupów w wyborze kieruje się właśnie miejscem pochodzenia produktów, szuka
polskim firm usługowych i wspiera tym samym polską gospodarkę. Niestety, często
tych produktów nie znajdują, ponieważ ich polskie pochodzenie kryje się pod
obcobrzmiącą nazwą, bądź mimo polskiej nazwy znajduje się w rękach
zagranicznych koncernów. Przedsiębiorcy! Dołączcie do Kampanii Społecznej
“Polska Marka – Masz Pewność” i pozwólcie odkryć i wyróżnić swoje marki.
Pomóżcie konsumentom odnaleźć je wśród innych i sprawcie, żeby mieli pewność,
że kupują u polskiego producenta.

Wejdź na stronę internetową Kampanii www.MaszPewnosc.PolskaMarka.org i dołącz już dziś!

Autor: Weronika Krysa