Primark w Warszawie – Kiedy otwarcie i gdzie się znajduje?

Primark w Warszawie – Kiedy otwarcie i gdzie się znajduje?

22 kwietnia 2020 Komentarze przez Redakcja

Sklepy irlandzkiej sieci Primark cieszą się ogromną popularnością wśród kupujących na całym świecie. Obecnie zakupy w tej sieciówce można robić w ponad 350 sklepach w 11 krajach takich jak Belgia, Niemcy czy Wielka Brytania. Od około 2 lat pojawiały się informacje na temat otwarcia sklepów tej marki także w Polsce.

Gdzie Primark w Warszawie

Plotki okazały się prawdą i już wiadomo, że pierwszy sklep tej sieci zostanie otwarty w Warszawie w jednym z najnowocześniejszych centrów handlowych w Galerii Młociny na Bielanach, w sąsiedztwie końcowej stacji metra Młociny. Przedstawiciele sieci udzielają dosyć oszczędnych informacji o dokładnej dacie otwarcia sklepu. Wstępnie otwarcie miało nastąpić na przełomie marca i kwietnia, ale wiadomo, że termin ten zostanie przesunięty, ze względu na zamknięcie centrów handlowych w związku z epidemią koronawirusa.

Primark Warszawa – kiedy otwarcie?

Możemy się jednak spodziewać, że otwarcie Primarku nastąpi w drugim kwartale 2020 r. W Galerii Młociny w miejscu, gdzie ma funkcjonować sklep pojawiły się już banery, że wkrótce otwarcie, więc można się spodziewać, że przygotowania idą zgodnie z planem i otwarcie sklepu nastąpi niedługo po ponownym otwarciu galerii handlowych. Sklep będzie miał ok. 3,7 tys. mkw powierzchni handlowej i będzie zajmował 2 piętra. Będzie to jeden z większych powierzchniowo sklepów w całej galerii. Już wiadomo, że Primark w związku z otwarciem pierwszego sklepu w Polsce szykuje atrakcyjne promocje i wyprzedaże.

Sieć Primark jest bardzo popularna w wielu krajach Europy. W sklepach tej marki możemy znaleźć ubrania, bieliznę, kosmetyki, a także akcesoria związane z wyposażeniem domu. Popularna sieciówka oferuje produkty dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Otwarcie sklepu było długo wyczekiwane przez miłośników zakupów w Polsce, gdyż oferuje niskie ceny, a dodatkowo wiele sezonowych wyprzedaży, po które często ustawiają się długie kolejki chętnych. Primark kieruje się w swoich sklepach hasłem „niesamowita moda w niesamowitych cenach” i widać, że hasło to przyciąga wierne rzesze fanów zakupowego szaleństwa.