
SOFTSWISS z Warszawy ogłosiła miesiąc „Razem Lepiej”
28 lutego 2025W lutym tego roku międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zainaugurowała miesiąc „Razem Lepiej”. Inicjatywa ta była skierowana na wzmocnienie kultury korporacyjnej i ducha pracy zespołowej. Przez cały miesiąc SOFTSWISS organizowała działania mające na celu promowanie współpracy, uznania i nieformalnych kontaktów, łącząc interaktywne wyzwania, spotkania towarzyskie oraz doświadczenia kulturalne, które celebrują różnorodność i inkluzywność.
Miesiąc „Razem Lepiej” to długoterminowa inwestycja w budowanie silnego środowiska opartego na współpracy. Inicjatywa rozwija się w wielu centrach rozwoju SOFTSWISS i jej lokalnych partnerów, w tym w Polsce. W ciągu ostatniego roku liczba specjalistów pracujących nad produktami marki wzrosła o 21%, co sprawiło, że komunikacja wewnętrzna oraz integracja zespołu stały się jej kluczowym priorytetem.
Inicjatywa rozpoczęła się od wyzwania „Razem Aktywnie”, w ramach którego zachęcano do dzielenia się swoimi ulubionymi zajęciami fizycznymi w mediach społecznościowych i zapraszania innych współpracowników do przyłączenia się. Ponadto zaistniała możliwość dołączyć do nieformalnych wirtualnych spotkań za pomocą Donut Bot w aplikacji Slack, poszerzając tym samym swoje grono kontaktów.
Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS, komentuje: „W SOFTSWISS rozumiemy, że nasz sukces opiera się na zaangażowaniu i współpracy ponad 2000 specjalistów we wszystkich lokalizacjach. Miesiąc „Razem Lepiej” to nasz sposób na docenienie tej jedności i wspieranie środowiska, w którym każdy czuje się doceniony i jest częścią grupy. Tworząc inicjatywy wykraczające poza tradycyjne uroczystości korporacyjne, wzmacniamy nasze zaangażowanie w kulturę stawiającą ludzi na pierwszym miejscu”.
Odbywający się w połowie miesiąca „Dzień Przyjaźni i Wdzięczności” zgromadził zespoły na specjalnej uroczystości skupionej na docenianiu i tworzeniu więzi. W kluczowych lokalizacjach biur zainstalowano płótna wdzięczności, zachęcając współpracowników do dzielenia się słowami zachęty i wdzięczności.
Wydarzenia zaplanowane na luty zakończą się czwartkowym świętem, celebracją lokalnych tradycji z różnych regionów. W Polsce specjaliści pracujący nad produktami marki SOFTSWISS będą obchodzić Tłusty Czwartek, dzieląc się słodkościami i budując więzi w zespole.
Szanując lokalne zwyczaje, SOFTSWISS i jej lokalni partnerzy wzmacniają swoje zaangażowanie w tworzenie inkluzywnego i świadomego kulturowo miejsca pracy, w którym tradycje łączą zespoły niezależnie od położenia geograficznego.
Informacja prasowa

Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.