reklama na autobusach

Pomimo faktu, iż znaczna cześć reklamodawców w ostatnich latach przenosi swoje zainteresowanie na marketing internetowy, reklamy na mobilnych środkach przekazu wciąż mają się dobrze.

Autobus nośnikiem reklamy

Dowodem na to są reklamy na autobusach, które mimo upływu lat nadal cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem firm, które chcą za ich pośrednictwem dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Jak przekonują agencje reklamowe, zajmujące się sprzedażą miejsc reklamowych typu mobilnego (na autobusach, busach, pociągach) najlepsze oferty w dużych miastach zawierają w swoich katalogach gwarancję nawet miliona widzów dziennie!

Dodatkowym argumentem za reklamą na środkach komunikacji publicznej jest fakt, że autobus jest nośnikiem przemieszczającym się po całym mieście – unikamy więc ryzyka złej lokalizacji banneru!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *