Co to jest reklama natywna?

Ten rodzaj reklamy stał się szczególnie popularny w ostatnich latach, kiedy zauważamy wzrost zainteresowania reklamodawców alternatywnymi formami promocji. Odbiorcy z roku na rok stają się coraz bardziej odporni na reklamę i zniechęcają się do niej. Stąd innowacje w tej dziedzinie.

Reklama natywna: artykuł sponsorowany i social media

Reklamą natywną nazywamy taką formę reklamy, którą ciężko odróżnić od pozostałej części danego przekazu medialnego. Jedną ze starszych form reklamy natywnej jest z pewnością artykuł sponsorowany. O reklamie natywnej możemy też mówić w kontekście sponsorowanych postów w mediach społecznościowych.
Jest to, mówiąc krótko, reklama, która jest maksymalnie upodobniona do zwykłej treści (tekstu w gazecie, zdjęcia na instagramie, filmie na youtube). Często użytkownik nie wie nawet, że ogląda reklamę!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *