
Czy samodzielne prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych ma sens?
31 stycznia 2019Dzisiejszy świat zmienia się nie do poznania. Większość firm choćby w marginalnym zakresie przeniosła się do internetu i tam kontynuuje i rozwija swoje działania. Do promocji służą już więc nie tylko środki tradycyjne, ale także te niekonwencjonalne, związane z nowymi mediami. Między innymi chodzi o portale społecznościowe, które przebojem wdarły się na marketingowy rynek i pozostały w nim na dłużej. Dziś zastanowimy się czy jest sens samodzielnie prowadzić kampanie na LinkedIn oraz Instagramie?
Czym są programy społecznościowe?
Portale, o których mowa w lidzie to przede wszystkim środki do zaistnienia w sieci. Ich charakterystyka jest jednak bardzo różna i uzależniona od tego w jaki sposób chcemy współdziałać z odbiorcami. Instagram to popularny portal, na który składa się przede wszystkim zarządzanie zdjęciami oraz krótkie wystąpienia wideo. Może być on jednak bardzo skutecznie wykorzystywany do marketingu firmy. Drugie z mediów – LinkedIn – to typowo branżowy portal dla ludzi szukających zatrudnienia i oferujących swoje usługi innym. To nic innego jak dobrze skonfigurowane i lepiej wyposażone oraz bezpośredniej działające biuro pracy, które daje jednak niezliczone możliwości do realizacji swoich założeń zgodnych z rozwojem zawodowym.
Jak promować się na portalach społecznościowych?
Dlatego znajomość ich jest najważniejsza, jeśli chcemy prowadzić samodzielne i spójne kampanie. Jest to trudne i bez pomocy raczej skazane na porażkę. Za całym działaniem powinien stać sztab ludzi, którzy byliby odpowiedzialni tylko za promowanie się w ten sposób i reagowanie tak, jak należy. Aktywność musi być tam bowiem wysoka i skuteczność całego działania podniesiona, by dać się zauważyć i wytworzyć aurę wysokiej jakości usług oraz atrakcyjności na rynku.
Warto zatem skorzystać z profesjonalnej pomocy np. domu mediowego z Warszawy – Fabryki Marketingu, by cieszyć się skutecznym działaniem na polu internetowym.
Materiał partnera

Adam Kostrzewski, urodzony i wychowany w Warszawie, jest autorem portalu „Wieści z Warszawy”, poświęconego życiu miasta i jego mieszkańcom. Od najmłodszych lat pasjonuje się historią i kulturą stolicy, co zaowocowało stworzeniem setek artykułów, które dostarczają aktualnych informacji o wydarzeniach, miejscach i ludziach związanych z Warszawą. Adam z zaangażowaniem przybliża czytelnikom zarówno codzienne sprawy miasta, jak i mniej znane historie, pokazując bogactwo warszawskiej tradycji i nowoczesności.
Trzeba korzystać z porad lub usług SEOwców, inaczej nie ma to sensu. Sam korzystam z usług dobrej firmy marketingowej i idzie coraz lepiej.
Szukałem różnych ciekawych ofert i nie mogłem się zdecydować. Okazało się, że portal wezwij fachowca sam prześwietlił najlepsze firmy SEO i znalazł mi odpowiedniego „informatyka” do tego zadania. Warto więc zostawić zadanie profesjonalistom, nawet przy wyborze.